Dijital Pazarlama Eğitim Listesi
Depar Akademi Dijital Pazarlama Eğitimleri içinde sosyal medya yönetimi, takipçi kazanmak ve kitle iletişimi, fotoğraf editleme, video editleme, içerik oluşturma, arama motoru optimizasyonu, kitlelere mail gönderimi, mail tasarımı gibi konu başlıkları detaylı olarak işleniyor.
Verilen eğitim, Kampanya Türleri, Seo Eğitimi ( Arama Motoru Optimizasyonu), Sem, Google Analytics Eğitimi, İçerik Oluşturma gibi alt başlıkları kapsamaktadır. Bu eğitimler ile şirketinizin web sitesi, sosyal medya yönetimi gibi süreçlerini yönetebilirsiniz. Tamamen online medya araçlarını kullanarak çok daha güçlü bir marka algısı yaratmak üzere ekibinizi eğitebilirsiniz.
1. SEO (Search Engine Optimization) Teknikleri
Arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmalar ile hareket eden bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle yer sağlayıcılar – web geliştiriciler; barındırdıkları – yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluşturmak durumundadır.
Seo; bir kurumun web sitesi için arama motorlarına (google, yandex, bing vb.) yönelik yapılan düzenleme, iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Eğitimin amacı; tüm işletmeler için maliyet odaklı bir yaklaşımla arama motorlarında reklamsız üst sıralara çıkmalarını hedefler.
Eğitim 3 gün 18 saattir.
2. Google Analytics, Yandex Metrica, Kullanıcı Deneyimi Geliştirme
Eğitimin amacı analytics tolları ile kitlesel hedefleme ve bu hedeflemelere yönelik çalışmaların aktarıldığı mantıksal bir yapı izleyerek web siteleri & mobil uygulamaların pazar bilinirliklerini arttırmaya katkı sağlar.
Eğitim 2 gün 12 saattir.
3. SEM (Search Engine Marketing) Teknikleri
SEM; şirket ve kurumların sundukları ürün ya da hizmetlerin, internet üzerindeki arama motorlarına verilen reklamlar aracılığıyla daha fazla erişilebilir hale getirilmesini sağlayan hizmete verilen isimdir. En az televizyon, radyo ve bilboard reklamları kadar önem taşıyan internet reklamcılığı; özellikle Google’ın sunduğu ve adwords olarak isimlendirilen yapı ile şirketlerin internet üzerindeki erişilebilirliğini ve satış oranlarını arttırmaktadır. Eğitim içeriğinde Google’ın sunduğu adwords yapısı ve alt kırılımları (Video Pazarlama, Arama Ağı, Görüntülü arama ağı vb. doğru stratejik yaklaşımlar ile uygulamalı olarak öğretilir.
Eğitim 3 gün 18 saattir.
4. Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi
Günümüzde satışları artırmak ve yeni pazarlar bulmak için iş süreçlerinin mükemmel işlemesi ve mali yapınızın güçlü olması yeterli değildir. İşletme cirolarının artması için tanınır ve bilinir olmak yani markalaşmak gerekmektedir. Bu eğitimde marka değeri nasıl oluşturulur ve sosyal mecralar üzerinde bütüncül bir yaklaşım sergileyerek nasıl yönetilir konuları anlatılır.
Eğitim 2 gün 12 saattir.