Proje Yönetimi Eğitimleri
Proje Yönetimi metodolojisinin, bilgi ve süreçlerinin ayrıntılı biçimde irdelendiği bir eğitim programıdır. Temel Proje Yönetim Terminolojisi, Genel Kavramlar, Entegrasyon Yönetimi, Kapsam Yönetimi, Zaman Yönetimi, Maliyet Yönetimi, Kalite Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, İletişim Yönetimi, Risk Yönetimi, Tedarik ve Satın Alma Yönetimi gibi içerikler eğitim programının içeriğini oluşturmaktadır.
MS Project Server Eğitimi
Yeni bir proje planı oluşturmak, görevleri düzenleyerek ve görev ilişkileri kurarak görevleri yönetmek, kaynakları yönetmek ve proje planını sonuçlandırmak için nasıl Microsoft Project Server’ı kullanılacağını öğrenebilirsiniz.
Proje Yönetimi Uygulamaları
İşletmeler içerisinde operasyonel olarak yürürlükte olan veya yürütülen proje veya projelerin analizlerini intranet ya da internet üzerinden aktif olarak erişilerek işlemlerinizi nasıl yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
IT Project Risk Management
Risk yönetimi planlaması, risk tanımlaması ve paydaş yönetimi ve iletişimi hakkında bilgi edinebilirsiniz. Nitel risk analizi, nicel risk analizi, risk yanıtı planlama ve riskleri kontrol etmeyi öğrenme konularında da bilgi edinebilirsiniz.
Principles of Business Analysis
Bu eğitim işletme analizi kavramı ve ileri çalışmalar için zemin hazırlar. Mevcut iş süreçlerinizi kontrol etmeyi ve kuruluşunuza değer katan süreç ve otomasyon projeleri için iş gereksinimlerini belirleme yetkinliğine sahip olabilirsiniz.
PRINCE Foundation & Practitioner
Bu eğitim içerisinde projelere PRINCE yaklaşımı ilkeleri, temaları, süreçleri, teknikleri ve basit projelere nasıl uygulanacağı gibi konuları öğrenebilirsiniz.