E-Ticaret İçeriklerini Nasıl Hazırlıyoruz?

İçerik ajanslarının pek çoğu için içerik üretimi işi şöyle yapılır: Okuma yazma bilen ve bu işi yapmayı kabul edecek birileri bulunur, bunlara konu başlıkları verilir, gelen içerikler e-ticaret sayfasına eklenir.

Böyle içerikler, hem SEO açısından, hem kullanıcıya fayda sağlama açısından hiç bir değer yaratamadığı gibi, bazen markanızın üzerine gölge bile düşürebilir. Zira sizin her bir metni tek tek okuma şansınızın olmaması, gözden kaçan oldukça kötü ya da yanlış anlaşılabilecek ve marka değerini olumsuz etkileyecek sonuçlara neden olabilir. Çok büyük bir e-ticaret platformunun bahçe hortumları kategorisi altında “bahçıvanların gözdesi bahçe hortumları” tanımlamasının yapılmış olması gibi…

SEO Uyumlu İçerikleri Nasıl Hazırlıyoruz?

  1. Odaklanamayacağımız kadar çok iş almıyoruz. Az iş alıp, gerçekten her detaya odaklanmayı tercih ediyoruz. İlk kuralımız bu.
  2. İçeriği yazacak kişinin hem yazım, hem anlatım kabiliyetini sorguluyor hem de biraz olsun konuya ilgi duyuyor olmasını ve araştırma yapmayı sevmesini önemsiyoruz. Eğer bilmiyorsa SEO uyumlu yazmayı biz ona öğretiyoruz.
  3. İçerikleri hazırlamadan önce sizin de göreceğiniz şekilde detaylı bir anahtar kelime analizi yapıyoruz. Bu kelimelerin metinde doğru oranda ve doğru yerde kullanılmasını sağlıyoruz.
  4. İçerikleri hazırlamadan önce bir de alt başlık çalışması yapıyoruz. SEO uyumlu kelimelerle hazırlanan alt başlıkları özenle seçiyor, hem yazarın işini kolaylaştırıyor hem de metnin akışını belirliyoruz.
  5. Hangi içeriğine hangi sayfaların bağlantılarının verileceğini ve bu bağlantıların hangi kelime gruplarına verilmesi gerektiğini de önceden belirliyoruz.
  6. İçerik yazıldıktan sonra mutlaka beş aşamalı bir kontrol yapıyoruz: Okunaklı, akıcı, doğru yazım-imla kuralları ile hazırlanmış mı/ kullanıcıya fayda sağlıyor mu/ tamamen özgün mü/ marka değerlerine aykırı bir kısım var mı/ Belirttiğimiz keywordler, alt başlıklar ve doğru bağlantı kullanımı uygulanmış mı?

Doğru bir ekiple siz de dijital alanda başarı sağlayabilirsiniz. Depar Bilgi Teknolojileri olarak size uygun çözümler üretmek için buradayız. Bizi arayın, dijital dünyada size destek olalım.

Dijital dünyaya ilk adım için hızlı web sitesi hizmetimizden yararlanabilir, alanında uzman dijital pazarlama uzmanlarımızla çalışabilirsiniz. Özel yazılım ve mobil uygulama çözümleri ile müşterilerinize daha yakın olabilirsiniz.

İçerik ajanslarının pek çoğu için içerik üretimi işi şöyle yapılır: Okuma yazma bilen ve bu işi yapmayı kabul edecek birileri bulunur, bunlara konu başlıkları verilir, gelen içerikler e-ticaret sayfasına eklenir.

Böyle içerikler, hem SEO açısından, hem kullanıcıya fayda sağlama açısından hiç bir değer yaratamadığı gibi, bazen markanızın üzerine gölge bile düşürebilir. Zira, sizin her bir metni tek tek okuma şansınızın olmaması, gözden kaçan oldukça kötü ya da yanlış anlaşılabilecek ve marka değerini olumsuz etkileyecek sonuçlara neden olabilir. Çok büyük bir e-ticaret platformunun bahçe hortumları kategorisi altında “bahçıvanların gözdesi bahçe hortumları” tanımlamasının yapılmış olması gibi…

Peki, Biatime SEO uyumlu içerikleri nasıl hazırlıyor?

  1. Odaklanamayacağımız kadar çok iş almıyoruz. Az iş alıp, gerçekten her detaya odaklanmayı tercih ediyoruz. İlk kuralımız bu.
  2. İçeriği yazacak kişinin hem yazım, hem anlatım kabiliyetini sorguluyor hem de biraz olsun konuya ilgi duyuyor olmasını ve araştırma yapmayı sevmesini önemsiyoruz. Eğer bilmiyorsa SEO uyumlu yazmayı biz ona öğretiyoruz.
  3. İçerik yazarına üç kuruş para verip sonra da iyi iş yapmasını beklemiyoruz. Burada işi o yaptığı için önce onu motive diyoruz ve doğru ücretlendirme yapmaya çok fazla dikkat ediyoruz.
  4. İçerikleri hazırlamadan önce sizin de göreceğiniz şekilde detaylı bir anahtar kelime analizi yapıyoruz. Bu kelimelerin metinde doğru oranda ve doğru yerde kullanılmasını sağlıyoruz.
  5. İçerikleri hazırlamadan önce bir de alt başlık çalışması yapıyoruz. SEO uyumlu kelimelerle hazırlanan alt başlıkları özenle seçiyor, hem yazarın işini kolaylaştırıyor hem de metnin akışını belirliyoruz.
  6. Hangi içeriğine hangi sayfaların bağlantılarının verileceğini ve bu bağlantıların hangi kelime gruplarına verilmesi gerektiğini de önceden belirliyoruz.
  7. İçerik yazıldıktan sonra mutlaka beş aşamalı bir kontrol yapıyoruz: Okunaklı, akıcı, doğru yazım-imla kuralları ile hazırlanmış mı/ kullanıcıya fayda sağlıyor mu/ tamamen özgün mü/ marka değerlerine aykırı bir kısım var mı/ Belirttiğimiz keywordler, alt başlıklar ve doğru bağlantı kullanımı uygulanmış mı?

Doğru bir ekiple siz de dijital alanda başarı sağlayabilirsiniz. Depar Bilgi Teknolojileri olarak size uygun çözümler üretmek için buradayız. Bizi arayın, dijital dünyada size destek olalım.

Dijital dünyaya ilk adım için hızlı web sitesi hizmetimizden yararlanabilir, alanında uzman dijital pazarlama uzmanlarımızla çalışabilirsiniz. Özel yazılım ve mobil uygulama çözümleri ile müşterilerinize daha yakın olabilirsiniz.