Dijital Pazarlama Eğitimleri

Markaların sosyal medyada ve web sitelerindeki imajlarının yönetimi, takipçileri ile iletişimlerinin sağlıklı yönetimi için pek çok parametre bir arada ve birbiri ile uyumlu olarak yönetilmelidir. Bu nedenle Dijital Pazarlama Eğitimleri de birden fazla konuyu bir arada içeriyor.

SEO Eğitimi

Google Analytics Eğitimi

SEM Eğitimi

İçerik Yazarlığı Eğitimi

SEO (Search Engine Optimization) Teknikleri Eğitimi

Seo; bir kurumun web sitesi için arama motorlarına (google, yandex, bing vb.) yönelik yapılan düzenleme, iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Eğitimin amacı; tüm işletmeler için maliyet odaklı bir yaklaşımla arama motorlarında reklamsız üst sıralara çıkmalarını hedefler.

Google Analytics Eğitimi

Eğitimin amacı analytics tolları ile kitlesel hedefleme ve bu hedeflemelere yönelik çalışmaların aktarıldığı mantıksal bir yapı izleyerek web siteleri & mobil uygulamaların pazar bilinirliklerini arttırmaya katkı sağlar.

SEM (Search Engine Marketing) Teknikleri Eğitimi

Sem; şirket ve kurumların sundukları ürün ya da hizmetlerin, internet üzerindeki arama motorlarına verilen reklamlar aracılığıyla daha fazla erişilebilir hale getirilmesini sağlayan hizmete verilen isimdir.

İçerik Yazarlığı Eğitimi

Dijital dünya, bir çoğumuzun takip edemediği bir hızla genişliyor, gelişiyor ve bu durum içerik yazarlığı konusunda uzman kişileri oldukça popüler hale getiriyor. Bu gelişim bireylerin dünyasını da değiştiriyor. Sosyalleşmek, alışveriş yapmak, tatil satın almak, bir ürünü almadan önce onun hakkında araştırma yapmak gibi tüm genel alışkanlıklarımız değişiyor, daha doğrusu dijitalleşiyor.

Depar Akademi Kurumsal Eğitimler