Google Analytics Eğitimi

Google Analytics Eğitimi

Google Analytics eğitimi ile katılımcıların Google Analytics ekranlarına hakim olma, web sitelerini etkin yönetme, stratejik hamleler ile en doğru kullanıcıya en kısa şekilde ulaşma ve kaliteli web sitesi deneyimi oluşturmaları amaçlanmaktadır.

Eğitimin Süresi: 2 Gün – 12 Saat

Google Analytics Eğitim İçeriği

Analytics araçları ile kitlesel hedefleme ve bu hedeflemelere yönelik çalışmaların aktarıldığı mantıksal bir yapı izleyerek web siteleri ve mobil uygulamaların pazar bilinirliklerini artırmaya katkı sağlar.

  • Hesap kurulum ve ayarları
  • Yönetici Ekranı Genel Bakış
    • Gerçek Zamanlı İzleme (Genel Bakış, Yerler, Trafik Kaynakları, İçerik, Etkinlikler, Dönüşümler)
  • Genel Bakış
  • Etkin Kullanıcılar
  • Yaşam Boyu Değer
  • Kohort Analizi
  • Kullanıcı Gezgini
  • Demografi (Genel Bakış, Yaş, Cinsiyet)
  • İlgi Alanları (Yakın İlgi Alanı Kategorileri, Pazar içi Segmentler, Diğer Kategoriler)
  • Coğrafi (Dil, Yerler)
  • Davranış (Yeni Kullanıcılar – Geri Gelenler, Sıklık ve Yenilik, Etkileşim)
  • Teknoloji (Tarayıcı ve OS, Ağ)
  • Mobil (Genel Bakış, Cihazlar)
  • Karşılaştırma (Kanallar, Yer, Cihazlar, Kullanıcı Akışı)
  • Genel Bakış
  • Tüm Trafik ( Kanallar, Treemap, Kaynak/Aracı, Yönlendirmeler)
  • Adwords (Kampanyalar, Treemap, Site Bağlantıları, Teklif Ayarlamaları, Anahtar Kelimler, Arama Sorguları, Günnün Saati, Nihai Url’ler, Görüntülü Reklam Ağı, Video Kampanyaları, Alışveriş Kampanyaları
  • Search Console ( Açılış Sayfaları, Ülkeler, Cihazlar, Sorgular
  • Sosyal (Genel Bakış, Ağ Yönlendirmeleri, Açılış Sayfaları, Dönüşümler, Eklentiler, Kullanıcı Akışı
  • Kampanyalar (Ücretli Anahtar Kelimeler, Organik Anahtar Kelimeler, Maliyet Analizi)
  • Genel Bakış
  • Davranış Akılı
  • Site İçeriği (Tüm Sayfalar, Ayrıntılı İçerik İncelemesi, Açılış Sayfaları, Çıkış Sayfaları)
  • Site Hızı (Genel bakış, Sayfa zamanlamarı, hız önerileri, Kullanıcı zamanlamaları)
  • Site Arama (Genel Bakış, Kullanım, Arama Terimleri, Arama Sayfaları)
  • Etkinlikler (Genel Bakış, En Popüler Etkinlikler, Sayfalar, Etkinlik Akışı
  • Yayıncı (Genel Bakış, Yayıncı Sayfaları, Yayıncı Yönlendirenler)
  • Denemeler
  • Hedefler (Genel Bakış, Hedef URL’ler, Ters Hedef Yolu, Huni Görselleştirme, Hedef Akışı)
  • Eticaret (Genel Bakış, Alışveriş Davranışı, Ödeme Davranışı, Ürün Performansı, Satış Performansı, Ürün Listesi Performansı)
  • Çok Kanallı Huniler (Genel Bakış, Desteklenen Dönüşümler, En İyi Dönüşüm Yolları, Gecikme Süresi, Yol Uzunluğu
  • İlişkilendirme (Model Karşılaştırma Aracı)

Sizin İçin Doğru Eğitimi Bulalım!

Kurumunuza en uygun eğitim programını seçmek zor olabilir, ancak biz buradayız! Kısa bir bilgi paylaşarak, ihtiyaçlarınıza özel eğitim önerimizi hemen alın.

Verilerinizi Doğru Analiz Edin, Dijital Başarınızı Artırın!

Google Analytics’i profesyonelce kullanarak web sitesi trafiğinizi anlayın, kullanıcı davranışlarını analiz edin ve dönüşüm oranlarınızı artırın. Veriye dayalı kararlarla dijital pazarlama stratejilerinizi güçlendirin!