• Geleceği şekillendiren teknolojiler

IT Service Management Eğitim Teklifi

Kazanımlar:

  1. BT Çalışanları; kurumsal iş hedeflerine uygun BT hizmet yönetimi stratejileri geliştirir.
  2. Bu Eğitim, BT Çalışanlarının Kurum içinde operasyonel verimlilik, kontrol ve kalite süreçlerini artırmasını sağlar.
  3. BT Çalışanları, değişim ve geçiş süreçlerini daha sağlıklı yönetir.
  4. Bu Eğitim, BT Hizmet operasyonlarına dair süreçleri standartlaştırarak riskleri azaltır.
  5. Kurum genelinde iyileştirme kültürünü destekler.
Yapay Zeka Eğitimleri

Eğitim Teklif Detayları

Konu: IT Service Management Eğitim Teklifi

Sayın ilgili;

Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Bizlere iletmiş olduğunuz talebinize istinaden size özel hazırladığımız indirimli teklifimizi ve teklif detaylarını görüşlerinize sunuyoruz.

Teklifimizi inceledikten sonra yardımcı olabileceğim bir konu olması halinde sizlere destek olmaktan memnuniyet duyacağız.

Saygılarımızla,

Depar Akademi

Eğitim Ücretlendirme / İstanbul

Eğitim Adı Eğitim Süresi Katılımcı Sayısı Eğitim Ücreti
Enterprise IT Service Management 6 Gün 2-4 Kişi 7500 $

Genel Kurallar ve Şartlar

1. Eğitim yeri yüz yüze İstanbul olması planlanmaktadır.
2. Eğitime katılacak kişi sayısı maksimum 4 kişi (1 grup) olmalıdır.
3.Katılımcılara ait sertifikaların hazırlanması amacı ile; katılımcı isim, iletişim ve görev listesi, eğitim tarihinden en az 3 gün önce Depar Akademi Bilgi Teknolojileri’ne ulaştırılması gerekmektedir.
4. Eğitimin değerlendirilmesi açısından eğitim sonunda katılımcılara değerlendirme formu dağıtılacak ve değerlendirme sonuçları sizlerle paylaşılacaktır.
5. Hizmet teklifine sınav, lisans ve lab bedelleri dahil değildir.
6. Verilen rakamlar, nakit ödemeler için geçerlidir.
7. Eğitim 23-28 Haziran 6 gün olacak şekilde planlanmıştır.
8. Standart olan eğitim içerikleri, eğitim öncesi ihtiyaç analizine göre revize edilebilir.
9. Hizmet teklifimiz 14.04.2025 tarihine kadar geçerlidir.

Özelleştirilmiş Eğitim İçeriği

1. Strateji ve Planlama (Faz 1)

Amaç: BT hizmetlerinin kurumun genel hedefleriyle uyumlu olacak şekilde planlanması.

İçerik Örnekleri:

  • Hizmet stratejisi geliştirme
  • Kaynak planlama ve bütçeleme
  • Değer yaratma ve paydaş yönetimi

2. Hizmet Tasarımı (Faz 2)

Amaç: Süreçlerin, hizmet seviyelerinin ve kurumsal mimarinin tanımlanması.

İçerik Örnekleri:

  • Hizmet portföyü ve katalog yönetimi
  • Güvenlik, kullanılabilirlik ve kapasite planlaması
  • Risk değerlendirmesi ve tasarım aşaması dokümantasyonu

3. Geçiş ve Uygulama (Faz 3)

Amaç: Tasarlanan hizmetlerin kontrollü şekilde işletmeye alınması.

İçerik Örnekleri:

  • Versiyon ve sürüm yönetimi (release management)
  • Değişiklik yönetimi (change management)
  • Veri ve bilgi aktarımı süreçleri

4. İşletim ve Yönetim (Faz 4)

Amaç: Hizmetlerin günlük operasyon, destek ve garanti boyutlarının yönetimi.

İçerik Örnekleri:

  • Olay yönetimi (incident management)
  • Talep yönetimi (request management)
  • Problem yönetimi (problem management)
  • Konfigürasyon ve varlık yönetimi

5. Sürekli İyileştirme (Faz 5)

Amaç: Her bir süreç ve faz için geri bildirim toplamak, BT hizmetlerinin kalitesini sürekli yükseltmek.

İçerik Örnekleri:

  • Performans ve metrik izleme
  • İyileştirme girişimlerinin planlanması
  • Kurum genelinde öğrenme ve gelişim kültürü

EK MODÜLLER:

IT Service Management with System Center Service Manager (SCSM)

System Center Service Manager’ın kurulumu, yapılandırılması, dağıtımının tasarımı ve kurumsal standartlara uygun özelleştirilmesi.